
Bez ohľadu na to, aká veľká je vaša organizácia, vždy by ste si mali nájsť čas na to, aby ste zistili, čo si ľudia vo vašej organizácii myslia. Tak si zaistíte nielen ich oddanosť, ale zároveň môžete získať skvelé nápady pre vylepšenie vášho biznisu.
Vašich zamestnancov nepresvedčí, ak im pustíte DVD spred 10 rokov, na ktorom generálny riaditeľ víta nových pracovníkov. Musíte sa dostať vašim pracovníkom naozaj “pod kožu” - zistiť. ako sa cítia, čo si myslia a potrebujú. Vzbudíte v nich tak pocit, že máte záujem o každého z nich.
Samozrejme, v praxi je oveľa ťažšie uplatniť takýto prístup, hlavne pokiaľ sa jedná o väčšiu firmu. Bez ohľadu na veľkosť však senior manažér nemôže ostať za zamknutými dverami svojej kancelárie. Musí byť viditeľný, aby si získal dôveru a rešpekt svojich pracovníkov.
Existuje množstvo jednoduchých praktík a spôsobov, ako tráviť čas s ľuďmi na oddeleniach. V prvom rade sa pokúste vytvoriť kultúru, ktorá podporuje otvorenú a úprimnú komunikáciu. Zároveň sa uistite, že v organizácii existujú komunikačné siete, ktoré zabezpečia, že návrhy, postrehy či pripomienky vašich zamestnancov neostanú bez povšimnutia.
Aj keď si myslíte, že nemáte dostatok času, aby ste osobne navštevovali všetky oddelenia, skúste napríklad zorganizovať stretnutia s určitými zamestnancami. Výsledky vašich snáh budú určite odmenené.
Autor: Joe Harley
Zdroj: http://www.hrmagazine.co.uk/hro/features/1019162/chief-executives-get-staff
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára
Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.