10 marca 2011

Zamestnávatelia plánujú venovať viac prostriedkov na rozvoj a udržanie zamestnancov ako na ich prijímanie


Zamestnávatelia majú v tomto roku v pláne investovať porovnateľne viac prostriedkov do rozvoja stálych zamestnancov ako do náboru nových, nakoľko sa snažia rozvinúť talenty v rámci svojej organizácie.


Dôvodom je, že väčšina HR profesionálov považuje rozvoj svojich zamestnancov za obrovskú prioritu a nevyhnutnosť pre úspech ich organizácie v roku 2011.

Pri otázke, čo by mohlo pomôcť organizáciám rozvíjať efektívnejšie talenty, HR profesionáli uvádzajú ako kľúčovú potrebu identifikovať medzery v schopnostiach zamestnancov ako aj detailne spoznať ich súčasné schopnosti.

Ako biznis expanduje globálne, požiadavka na rozvoj talentov a schopností v rámci vašej pracovnej sily predstavuje nevyhnutný predpoklad pre úspešnú podnikateľskú stratégiu vašej organizácie. Môže znížiť fluktuáciu a podporiť zainteresovanosť pracovného tímu ako aj minimalizovať náklady spojené s náborom nových zamestnancov, pričom všetky tieto ušetrené náklady budú rozhodujúce v nasledujúcich mesiacoch, kedy organizácie očakávajú rast.

Veľké množstvo organizácií však nemá prístup k spoľahlivým informáciám o svojich zamestnancov. Bez úspešnej identifikácie medzier v schopnostiach však organizácia nemôže vytvoriť a implementovať potrebné tréningové a rozvojové plány a tak zvýšiť kompetentnosť pracovnej sily. Mať správne a dostupné informácie o zamestnancoch v organizácii je dôležitou súčasťou rozvoja talentov v organizácii.

Autor: David Woods

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.