19 novembra 2009

Úspešná komunikácia značky začína vo vnútri firmy

Zamyslenie sa našej projektovej koordinátorky Martiny na tému efektívnej internej komunikácie


Za posledný rok a pol, odkedy pracujem v poradenskej spoločnosti, som sa stretla s nemalým počtom personalistov či manažérov rozmanitých spoločností. Obsahom našich stretnutí bolo zadefinovanie rozvojových potrieb k dizajnu vzdelávania či iných nástrojov rozvoja pre ich spoločnosť. Sú to vždy zaujímavé stretnutia. Už počiatočné telefonické rozhovory s potenciálnymi klientmi odhaľujú súvislosti, ktoré často nie sú v priamom vzťahu s ich prvotnou požiadavkou. Často si potom pripomínam vtip: "Zavolali nám kvôli tréningu time-manažmentu, no v zápätí sme zistili, že najviac času strácajú na poradách."

Čo skutočne firmy potrebujú? Nehovorím len o plánovaní vzdelávania či mystery shoppingu, ale o potrebách organizácií všeobecne. Z predošlých zamestnaní a od skúsených konzultantov-expertov, s ktorými mám to šťastie byť v intenzívnom kontakte, viem jednu podstatnú vec: To čo firma potrebuje, sa nedozvie, kým sa nespýta svojich zamestnancov.


Čítajte ďalej tu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.