- Buďte nároční a dôslední pri nábore. Stanovte vysoké štandardy, a nikdy nerobte ústupky, neznižujte požiadavky na kandidátov.
- Oboznámte nových pracovníkov prečo je ich práca dôležitá.
- Vyhýbajte sa prístupu: ”To je len základná pracovná pozícia“. Práve pri tejto práci môže byť pracovník v priamom kontakte so zákazníkom a ovplyvňovať jeho skúsenosť s Vašou firmou.
- Zaplaťte pracovníkovi najvyššiu mzdu, akú si môžete dovoliť. Ak zaplatíte viac, dostanete viac.
- Zvýšte pracovníkovi plat, keď podáva dlhodobo vysoký výkon, nie v stanovenom termíne, podľa vopred určeného harmonogramu.
- Vyslovte uznanie, pochvalu pracovníkovi, keď si to naozaj zaslúži.
- Škoľte pracovníkov na proces, nie na rýchlosť;
- Pomôžte novému pracovníkovi, aby si na pracovisku našiel priateľov.
- Vytvárajte príjemné pracovné prostredie.
- Ak ste sa rozhodli pri výbere nesprávne, urobte rýchlo nápravu, zamedzte vysokým stratám, ktoré budete mať, ak budete zamestnávať nesprávneho pracovníka.

Mel Kleiman, TLNT, The business of HR, November 18,2013, www.tlnt.com,
Pôvodne publikované na Mel Kleiman’s Humetrics blog.
Pôvodne publikované na Mel Kleiman’s Humetrics blog.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára
Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.