
Interná komunikácia je vo svete biznisu čoraz dôležitejšia. Teda... vždy dôležitá bola, no teraz si jej silu a potrebu začínajú uvedomovať manažéri z rôznych oblastí pôsobenia. A tak sa postupne objavujú nové prístupy a nástroje pre zlepšenie komunikácie vo firmách.
Virtuálny svet nepozná hranice. I firmy stále viac využívajú možnosti IT napr. pre lepšie šírenie informácii vo firme – intranetové riešenia, vnútrofiremné blogy a fóra; pre zaúčanie/zaškolovanie zamestnancov, rôzne elearningové programy, internetové aplikácie, či...
Možno si o počítačových hrách nemyslíte to najlepšie, prečítajte si však o ich korporátnom využití v známych spoločnostiach: Getting „serious“ with the internal communication
Twitter, Yammer či najznámejší Facebook nemusia byť „lapačom času a produktivity“ vašich zamestnancov, ale je možné ich využiť ako pre propagáciu Vašej firmy/produktov tak i pre internú komunikáciu. O pozitívnych vplyvoch virálneho HR marketingu na angažovanosť zamestnancov či Váš rozpočet sa dozviete v článku Social Media Is Increasingly Important Tool in Keeping Employees Engaged
Globálny svet. Globálne myslenie. Globálne stratégie... ?
Špecifiká regiónov sú nepopierateľným faktom. Mentalita síce nie je vedeckou kategóriou, no historické či spoločenské predpoklady ovplyvňujú fungovanie firiem a ich rôzne procesy do značnej miery. Vnútrofiremnú komunikáciu je nutné prispôsobovať publiku, teda zamestnancom tak, aby bola pre nich zrozumiteľná a akceptovateľná. Odporúčania pre tvorbu strategického prístupu v oblasti internej komunikácie v stredoeurópskom regióne nájdete v zaujímavom článku: A Look at Internal Communication in Central and
Internej/ vnútrofiremnej komunikácii sa na našom blogu budeme venovať častejšie. Budeme radi ak sa s nami podelíte so skúsenosťami pri využívaní rôznorodých nástrojov vo vašej spoločnosti, ich efektivity a spokojnosť zamestnancov s nimi. Tešíme sa na Vaše reakcie! :)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára
Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.